1 Eylül 2010 Çarşamba

Ümit Usta

Son 1-2 posta bakınca, gören de beni Vedat Milor zannedecek. Halbuki işim olmaz yeme içmeyle. (gel de inandır) Şaka bir yana yemek yemek benim için ihtiyaçtan öte bir durum. Yerken karşımdaki adamı ekstra motive eden bir tarafım var. Aynı masadaki adam, normal yediğinden 1,5 kat fazla yer (bu 1,5 lafını daha çok acılı adana siparişi sırasında kullanıyorum) benimle sofraya oturursa. Öyle çok aşırı miktarda yemem. Ama hakkını veririm. Gerekirse tabağın en güzel yerini ekmekle lokmalayıp yutarım. Çiğ köfte sevmeyen insan, marulun içine çiğ köfteleri dizip, üzerine limonu sıkıp taze nane ve maydanozu ilave ettiğimi ve nar ekşisini şöyle bir gezdirdiğimi görsün yeter ki.
Yemek dışında bir şeylerden bahsedecektim yine daldım çiğ köfteye. Geçiyorum yemek mevzusunu. Allah seni inandırsın dün bi bamya pişirdik hanımla, aklın durur. Haşlanmış siyah et, nohut, bol domates. Felaket bi lezzet.
Ne diyordum, şu Ersan'a bayıldım resmen dün gece. Hidayet'in pili bitmiş arkadaş. Tipik sorumsuz Amerikalılara dönmüş. Bizi kesmiyor bu tarz adamlar. Onların en iyileri zaten lütfedip turnuvaya bile gelmiyor. Hido da çakma Amerikalı. Geliyor ama işte bu kadar. Futbolculuktan gelen Ender Aslan'a ayrı bir sempatim var. Akıllı 10 numara gibi oynuyor. Böyle adamlara zaafım olmuştur hep. Lincoln gibi.
Transferin son günü NTV altyazı manyağı oldu. O geldi, bu gitti, bu elde kaldı. Takip etmekte zorlandım. Yeni kadroları görünce şaşırırız lan bu ne zaman bu takıma geldi diye. Şaka maka ligtv'yi boşa aldım bu sene diyordum ama lig biraz adama benzedi son anda. GS de iddialı duruma geldi. Kadro alternatiflerine bakınca sağlam 4-2-3-1 çıkar gibi görünüyor yedeklemeler de gayet mantıklı oldu. İş sana düşüyor kıvırcık. Bundan sonra oynat artık şu takımı.
Qurasme ile ilgili iddiam var. Nasıl ki Keita geldiğinde fizik olarak 5 basıyordu karşısındaki kanat savunucularına, bu adam da şimdilik böyle. Ama 10 hafta veriyorum bu fizik düşecek, çirkef savunmacılar galip gelecek, bu adamda bu motivasyon kalmayacak.
Hadi eyvallah.

Hiç yorum yok: