7 Eylül 2010 Salı

Dünya


Bu sabahların bir anlamı olmalı dedi hanım sabah gelirken şarkı sözüne atıfta bulunarak. Yok mna koyim anlam manlam dedim. Bir anlam varsa o da dünyanın kendi ekseni etrafındaki dönüş süresi ile ilgilidir dedim kestirip attım.
Ters tarafımdan kalkmışım gibi davrandı bana. Halbuki ters tarafıma yatmıştım sanırım geceden. Aksiyim bugün arkadaş. Böyleyken de istemediğin şeylerin olma ihtimali yükseliyor nedense. Geldim ofise sabah sabah müdür yanımdaki inşaat mühendisinin masasına gelmiş kırmış dizlerini avrat gibi fısır fısır bişeyler anlatıyor. Ne diyor lan bu diye kulak kabarttım gene de duyamadım. Arkadaş bi göz attı ben sana anlatırım der gibi. Mesele şudur ki; yasal işlem başlattığımız bir dosya hakkında yukarılardan bi yerlerden gelen talimat üzerine dosyamızı geri çekmemiz gerektiği ve dosyanın altında imzası bulunan ben dahil 3 kişinin ikna edilmesi gerektiği bu mülayim inşaat mühendisi arkadaşıma müdürüm tarafından fısıldanıyor. Vay amına koyim. Yasalardan büyük olan ne kadar çok adam var. Sen hala evet mi hayır mı diye bi tarafını yırt. Arkadaş geldi durumu izah etti. Ver lan dosyayı dedim. Aldım çekmecemde şimdi. Az sonra çıkıyorum ofisten nereye diye soran olursa beynine beynine vuracam yumruğu. Erkek olan niye çalışmıyorsun sen diye sorar. Kafama koymuştum da bugün daha emin oldum. Beklemem gereken zaman dolduğu zaman hadi bana eyvallah diyorum. O zamana kadar da ver elini download, internet, blog, twitter, futbol...
Skerim böyle işi...

Hiç yorum yok: