8 Temmuz 2011 Cuma

Parmak Arası - Vakasyon

Yazar, yıllık izninin bir bölümünü kullandığı  için yazılarına bir süre ara vermiştir. "Lan sanki bana yaza yaza klavye aşındırmış da, bir de ara veriyor puşt" demekten kendini alamayanlar, siz de haklısınız.
Editörümün de bahsettiği üzere kısa bir yaz tatili yapmak, memuriyetin sosyal insan hayatına somut etkileri başlığı altında değerlendirilen bir hadise. Sistem, aldığın 5 günlük izni 9 güne çıkarmak üzerine tasarlanmış. Bu mantıkla senede 20 gün ile sınırlandırılmış izni, 4 parçaya bölüp, 9 ile çarparak totalde 45 güne çıkarmak gayet olası.
Bu veriler ışığında 9 günün ilk 5 gününü, rakımın 0, rakının 300 promil olduğu bir plajda, kalan 4 gününü ise rakımın 1500, rakının 0 olduğu bir yaylada geçirmeye niyetlendim. 
Sabah 4 sularında "yine düştük yollara" eşliğinde Adana'ya bir haftalık ihanet. Gelince görüşürüz.

5 yorum:

mies dedi ki...

hayat devlet memuruna, kpss ile özgürlüğünü kazanana güzel valla. allahını seven üzerime toprak atsın.

4numara dedi ki...

sokarım memurluğuna derken hiç bunları düşünmemişim demek ki. eşşekmişiz de haberimiz yokmuş. vurmuşlar semeri, vurmuşlar semeri.

4numara dedi ki...

çocukluktan, adamlığa geçmiş gibi. ..öyle bir fark yani...

mies dedi ki...

valla yeni bir iş geldi bugün, önümüzdeki aylar boyunca devam edecek. nasıl ederiz diye diye kalemle dişetimi kanattım. ağzımda kan tadıyla, cnc kesim duvar panolarına bakıyorum. o yüzden iyisin iyi, en azından bir şükür gerekiyor.

4numara dedi ki...

he zaten şükür ile bi başlıyorum, başımızı sokacak evimiz var, ekmeğimizi alabiliyoruz derken hedef 2023 akp'ye veririm oyumu ondan korkuyorum :))