14 Şubat 2012 Salı

Allum Buker-Ali Uyanık

Evet sevgili okur, bugüne kadar “2 üzeri n” sayısı kadar evim, “2 üzeri n” sayısı kadar arabam oldu, bu işten yeterince ekmek yedim ve artık tek maçtan yatan yeni bir nesle tahammülüm kalmadı. Senelerdir beslendiğim bu sistemi, ömrümün son günlerinde insanlığa aktarmak ve devamını sağlamak adına buradayım. Kulaklarınızı dört açın (göz müydü yoksa emin olamadım)
Herhangi bir ligden, herhangi bir takım seçeceksin. Bi daha oku, herhangi bir ligden herhangi bir takım dedim. (Benim tavsiyem hiçbir şeyi değiştirmez, ama ben olsam 5-6 büyük ligin orta sıralarından bir takım seçerim.) Seçtin mi? Tamam. Tek maç bahis oynatan bir şirkette bu takımın beraberliğine x lira yatır. Maç bitti, sonuç? Yattın mı yoksa? Yatmadıysan geri kalanını zaten okumana gerek yok ama yattıysan üzülme hemen. O takım haftaya bi daha oynuyor, yine beraberlik oynayacaksın. Ama bi farkla. Bu sefer 2x lira yatır. Sonuç? Tuttuysa bir kâr-zarar hesabı yap bakalım, tutmadıysa devam. Üçüncü haftaya girdik, bu sefer 4x yatırıyoruz aynı takımın beraberliğine. Tuttu mu? Yap bakalım kâr-zarar. Tutmadı mı? 8x yatır. Tutana kadar, 16x yatır, 32x yatır, 64x yatır. Tuttuğu an %50 kârdasın.
Ön kabul nedir dersen, beraberliğe ortalama 3.00 gibi bir oran ve bir takımın bir sezonda mutlak suretle berabere kalma durumu derim.
Gereklilik nedir dersen, baştaki x miktarını iyi belirlemen ve ortalama 5 haftalık periyot için 2 üzeri 5 eşittir 32x miktarı yatırabilecek durumda olman.
Söylemesi benden, oynaması sizden. Çok biliyorsan kendin oyna lan diyeni ilk satırlara doğru plaseliyorum.

1 yorum:

Taner dedi ki...

Türkiye'de tek maç bahsi oynatan bir şirket varmı ki? Yabancı şirketlerin ne kadar güvenilir olduğu da soru işareti. Para yatırma, çekme gibi işlemler için hep olumsuz şeyler duyuyoruz..