10 Mayıs 2011 Salı

0,5 Handikap

Ne anlama geldiğini bilmediğim bu 0,5 handikap sayesinde 108 tl'lik ikramiye sahibi olduğumu bir tesadüfler zinciri sonucu öğrendim az evvel. Dün akşam üzeri alelacele doldurduğum 5 maçlık kupondaki ilk 4 maç gece yatağa girmeden sonuçlanmış, GS ve Helsingborg handikaplı 1, Liverpool üst ve adını bile yazamadığım Midytjland benzeri bir takım galip gelmişti. Kuponun içerisine NBA maçı dahil etme saçmalığından yine kendimi alamamış ve bültendeki Boston-Miami maçının 1.70 oranlı cazibesine kapılmıştım. Boston seride durumu 2-2'ye getirerek, denizler aşırı destekçisine bir kıyak geçecekti. Bu düşünceyle uykuya daldım. Sabah ilk iş nba.com'dan maç sonucuna bakmak oldu. Sonuç hüsran, yine bir iddaa klasiği şeklinde tek maçtan yatmış görünüyordum. Sözlükten maçın hikayesini okurken, normal sürenin 86-86 berabere bittiğini öğrendim. Bu durumda maç kupondan çıkartılıyor mu yoksa kazanıyor muyum ya da kayıp mı ediyorum diye düşünürken ofisteki gençlerden birisi atladı. Resmi sitede kuponun barkod numarası ile sorgulama yapılabiliyordu. Denedim, resmi site kuponuma bir bok çıkmadığını söyledi. Yine de cebime attım kuponu. Lavaş et dürüm ile ayranı bir arada mideye indirirken, arkadaşa kuponu gösterdim. Ne talihsiz bir kupon olduğu üzerinde anlaştık. Yine de masadaki diğer kağıt parçalarının arasında bırakmadım, cebime attım. Yolun karşısındaki iddaa bayii bana göz kırpıyordu. Yemekten sonra erinmedim, karşıya geçtim. Şu kupona bir bakıver edasıyla elimdeki kuponu uzattım. Makinenin ikramiye kazandığımı bildiren o tuhaf melodisi ile birlikte elime 108 lira sayan adam, bir  gurur abidesi olarak taşıyacağımı sandığım kuponun kendinde kalması gerektiğini söyledi. Para ile kuponu değiştik. En azından ben halimden memnundum. Kuponun nasıl olup da tuttuğuna bir türlü kafam basmasa da normal süresi berabere biten ender basketbol maçlarından birisi sayesinde işyerine sırıtarak seyirttim.

Hiç yorum yok: